karoo

من برای اهل قلم مینویسم

karoo

من برای اهل قلم مینویسم

  • ۰
  • ۰


قیمت پلی استیشن 4 دست دوم به مدل و سطح سلامت آن بستگی دارد. در ادامه به توضیح مختصری از قیمت پلی استیشن 4 و مدل های آن می پردازیم.

پلی استیشن 4 (PS4) یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط سونی ساخته شده است. به عنوان جانشین پلی استیشن 3 در فوریه 2013 معرفی شد که در 15 نوامبر 2013 در آمریکای شمالی، 29 نوامبر 2013 در اروپا، آمریکای جنوبی و استرالیا و 22 فوریه 2014 در ژاپن منتشر شد. این کنسول نسل هشتمی است که با Xbox One مایکروسافت و Nintendo Wii U و Switch رقابت می کند.

این کنسول دارای واحد پردازش AMD (APU) بر اساس معماری x86-64 است که از نظر تئوری می تواند به حداکثر سرعت 1.84 ترافلاپس برسد و از ریزمعماری سلولی قبلی خود دور شود. AMD ادعا می کند که این "قوی ترین" APU است که تا به حال توسعه داده است.

PlayStation 4 تاکید بیشتری بر تعامل اجتماعی و ادغام با دستگاه‌ها و خدمات دیگر دارد، از جمله توانایی اجرای بازی‌های خارج از کنسول در PlayStation Vita و سایر دستگاه‌های پشتیبانی شده ("بازی از راه دور")، پخش آنلاین بازی یا برای دوستان. ، با کنترل گیم پلی از راه دور ("Share Play").

کنترلر کنسول نیز نسبت به پلی استیشن 3 بازطراحی و بهبود یافته است، با دکمه‌ها و استیک‌های آنالوگ بهبود یافته و پد لمسی یکپارچه در میان سایر تغییرات. این کنسول همچنین از ویدئو با برد دینامیکی بالا و پخش چند رسانه ای 4K HDR10 پشتیبانی می کند.

پلی استیشن 4 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و سونی به دلیل حمایت از نیازهای مصرف کنندگان خود، استقبال از توسعه بازی های مستقل و عدم تحمیل برنامه های محدود کننده مدیریت حقوق دیجیتال مانند آنچه که در ابتدا توسط مایکروسافت برای ایکس باکس وان اعلام شده بود مورد تحسین قرار گرفت. کردن.

منتقدان و استودیوهای شخص ثالث نیز قبل از عرضه، قابلیت های پلی استیشن 4 را نسبت به رقبای خود تحسین کردند. توسعه دهندگان تفاوت عملکرد کنسول و ایکس باکس وان را «مشخص» و «بدیهی» توصیف کردند.

افزایش تقاضا همچنین به سونی کمک کرده تا فروش جهانی کنسول را افزایش دهد. از اکتبر 2019، PS4 بعد از پلی استیشن 2 دومین کنسول بازی خانگی پرفروش تمام دوران شد.

در 7 سپتامبر 2016، سونی از پلی استیشن 4 اسلیم، نسخه کوچکتر این کنسول، رونمایی کرد. و یک نسخه پیشرفته به نام PlayStation 4 Pro که دارای GPU ارتقا یافته و نرخ کلاک CPU بالاتر برای پشتیبانی از عملکرد بهبود یافته و وضوح 4K در بازی های پشتیبانی شده است.

قیمت پلی استیشن 4 دست دوم (قیمت PS4 دست دوم) به مدل آن بستگی دارد. پیشنهاد می شود برای خرید ps5 دست دوم کلیک کنید.

بازی های انحصاری پلی استیشن 4:

البته فهرست بلندبالایی وجود دارد که در اینجا به مهم ترین عناوین آن اشاره می کنیم.

خدای جنگ
نمودار نشده
گران توریسمو
مرد عنکبوتی
افق
سرگردانی مرگ
روزهای رفته

کدام PS4 بهترین است؟

به طور کلی، PS4 Slim یک خرید اقتصادی خوب است، در حالی که PS4 Pro (خرید دست دوم PS4) انتخاب عاقلانه ای برای گیمرهایی است که تلویزیون های 4K دارند و بهترین تجربه موجود را می خواهند. یعنی اگر همین الان پلی استیشن می خواهید. قیمت PS4 دست دوم (قیمت PS4 دست دوم) در این قسمت قابل مشاهده و مقایسه می باشد.

دوربین پلی استیشن

دوربین پلی استیشن یک حسگر حرکتی و دوربین اختیاری برای پلی استیشن 4 است که شبیه کینکت در ایکس باکس است. این شامل دو لنز 1280 در 800 پیکسل است که با دیافراگم f / 2.0، فاصله فوکوس 30 سانتی متر و میدان دید 85 درجه کار می کند. تنظیم دوربین دوگانه بسته به برنامه شروع شده و در حال اجرا، حالت های مختلف عملکرد را امکان پذیر می کند.

این دو دوربین می توانند با هم برای تشخیص عمق اجسام در میدان دید استفاده شوند. از طرف دیگر، می توان از یک دوربین برای تولید تصویر ویدئویی استفاده کرد و از دوربین دیگر برای ردیابی حرکت استفاده کرد.

دوربین پلی استیشن همچنین دارای یک آرایه میکروفون چهار کاناله است که به کاهش نویزهای ناخواسته پس زمینه کمک می کند و می توان از آن برای دستورات صوتی استفاده کرد. با اتصال دوربین پلی استیشن، کاربران مختلف می توانند به صورت خودکار از طریق تشخیص چهره وارد شوند.

پلی استیشن وی آر

نسل اول پلی استیشن VR

PlayStation VR یک سیستم واقعیت مجازی برای پلی استیشن 4 است. شامل یک هدست با صفحه نمایش 1080p، چراغ های LED روی هدست است که توسط دوربین پلی استیشن برای ردیابی حرکت آن استفاده می شود.

جعبه کنترلی که جلوه‌های صوتی سه بعدی و همچنین خروجی ویدیو را به یک مانیتور خارجی پردازش می‌کند (یا نمایش VR پخش‌کننده را به طور همزمان پخش می‌کند یا یک نمای ثانویه نامتقارن ارائه می‌کند). PlayStation VR همچنین می تواند با کنترلرهای حرکتی PlayStation Move استفاده شود. پیشنهاد می شود برای خرید و مشاهده قیمت پلی استیشن 3 دست دوم کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۳/۱۱
  • کارو مجیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی